Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

attendering

  • informatiedienstverlening.startpagina

    Hallo allemaal,

    Vanaf heden willen we wat bronnen ontsluiten door er in dit forum op te wijzen. Bijvoorbeeld in NEDBIB-L worden regelmatig interessante thema's aangesneden. Het is goed daar op te wijzen, te attenderen.

    Laten we maar gelijk beginnen. Onze energieke vakbroeder Flox den Hartog Jager sneed op 29 juni een interessant thema aan: (Desk) Researcher of informatie professional: een andere naam voor dezelfde functie? Mooi thema Flox!

    Pieter Schultz en Gerrit Visser

  • Flox den Hartog Jager

    Vreemd, als jullie dit zo'n mooi thema vinden, waarom hebben jullie dan niet gereageerd op het stuk op de NEDBIB-lijst? Soms heb ik wel het gevoel een roepende in de woestijn te zijn of gekke henkie!

    Graag zou ik dan nu wel de discussie aan willen gaan. Wat vinden jullie zo mooi aan het thema?

    Ik ben trouwens geen broeder maar een zuster.

    Groeten,

    Flox den Hartog Jager

  • Pieter Schultz

    Dag zuster Flox,

    O ja, we willen slechts wijzen op inhoudelijke thema's die elders gevoerd worden. We vonden dat je dat deed. We zijn moderators en laten anderen meer aan het woord.

    Misschien kun je nu een samenvatting geven van wat jouw discussie heeft opgeleverd op NEDBIB met een algemene conclusie of stelling?

    Groet,

    de gebroeders Pieter & Gerrit