Uw administratie een puinhoop? U weet niet van welke diensten u gebruik kunt maken? Waar u terecht kunt voor diverse vergoedingen, bijdragen, info enz.? U wilt graag bezuinigen, maar weet niet hoe? U wilt graag tips om bijv. uw post gratis te versturen? Om gratis te bellen naar instanties? Ik kan u helpen. Laat me weten wat u zoekt, waar u belangstelling voor heeft, of tips om uw administratie beter op orde te krijgen, dan ben ik de aangewezen persoon. Ik zoek op het internet dat wat u wilt weten. Ik help u op weg naar de goedkoopste notaris, advocaat of een andere dienst. Of ik help u op weg om eindelijk die toelage te krijgen, die u eigenlijk al lang had moeten hebben, maar niemand die het u vertelde. U bent bijvoorbeeld alleenstaand en hebt schoolgaande kinderen vanaf 12 jaar. Dat kost geld. Wellicht komt u in aanmerking voor een bijdrage van de InformatieBeheerGroep. En zo kan ik nog veel meer voor u betekenen. Mail mij en vertel me wat u zoekt. Ik zal u dan op weg helpen voor een geringe bijdrage.—