Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Dames en Heren Kapsalon geopend in Rotterdam Noord

  • Erhan

    Kapsalon Elit is een dames- en heren kapsalon gevestigd te Rotterdam.Het succes van ELIT heeft alles te maken met vakkennis en persoonlijke aandacht voor de klant en natuurlijk de service. Een ruim assortiment van glanzende modekleuren maakt elke kleurwens mogelijk (wordt gewerkt met professionele hoogwaardige produkten)

    Bent U op zoek naar een professionele kapper (Eigentijds, vernieuwend en dynamisch) die goed knipt en waar U normaal behandeld wordt zonder dat U iets wordt opgedrongen? Dan is Kapsalon Elit voor U. Kwaliteit voor een lage prijs!

    Wij werken met en zonder afspraak!! Voor het geval u even moet wachten… wij schenken een heerlijk kopje thee of koffie

    http://www.kapsalonelit.nl

  • luwella

    Geachte Heer,Mevrouw

    Hierbij solliciteer ik naar een stageplaats voor de functie van Junior Kapper.

    Omdat ik geintresseerd ben in het kappersvak ,

    zie ik deze functie als ideale stage om mijn ervaring uit te breiden en hiermee mijn kennis in de kapperswereld te verbreden,

    en een zeer leuke werktijd tegemoet zien komen in mijn vorige werk heb ik geleerd hoe je goed met klanten om moet gaan.

    Ik heb een sociale dienstverlenende instelling en kan goed met mensen omgaan.

    Tijdens de opleiding horeca, heb ik voornamelijk mijn kennis opgedaan met mensen bedienen en keukenwerkzaamheden.

    De functie binnen uw organisatie is dan ook weer een nieuwe uitdaging die ik met veel plezier en toewijding tegemoet zou willen gaan.

    Sociaal, behulpzaam,meelevend en goedin de omgang met mensen zijn, en in dit vakgebied ooknodig zijn.

    Ook ben ik leergierig, een harde werker en pas ik mij snel aan in de werkomgeving.

    Al deze kenmerkem/competenties maken mij de juiste persoon om bij u te kunnen werken.

    ik zie uw uitnodiging voor een gesprek met veel plezier tegemoet en kijk uit naar de kans om mijn enthousiasme over deze baan verder toe te lichten.

    Met vriendelijke groet,

    Luwella Martina

  • E.M Herkhoff

    Hallo,

    Mijn dochter van 14 jaar wilt haar haar laten permanenten ( krul fijn ).

    We zijn naar een kapperssalon gegaan om te informeren of dat kan, ze hebben het afgeraden, en ze zeiden dat het niet kon (te lang haar)

    Mijn vraag is of jullie het wel kunnen met lang haar.

    Zoja, hoe duur zou het dan zijn?

    MVG Bep Herkhoff.